äntligen lov- snart :)

nu har jag varit dålig som tusan på att uppdatera , och jag som lovade fredrik jönsson
att jag skulle uppdatera varje dag. haha !

nu ska jag skriva lite vad I've been up to dom senaste dagarna!

onsdag:
fick vi vara med nv2 och göra glass av flytande kväve och frysa ner blommer och sånt!
hade vattenkrig i klassrummet, tills niklas kom in blossade röd i ansiktet och skrek att
detta var minsan inget dagis utan en gymnasieskola och han tänkte inte tolorera sånt här. - förlåt du store allsmäktige!
sen hade vi drama uppvisning, haha .. snacka om att jag bara valde drama för att det
är lätt att få betyg plus att vi fick sluta tidigare än alla andra varje onsdag !

torsdag:
idag hade vi först super seriös svenska (den ända lektionen min klass är seriös på)
sen fick vi lyssna på de som hade haft musik (ist för drama och bild) .
helt galet bra , ångrar som fan att jag inte stannade på musiken . när emilia sjöng
sista låten tror den hette "in a bed of roses" eller något .. men jävlar! :o
jenny har kommit hem !!!!



( anna och alma på uppvisningen )


(ellens banan-kollage som hon gjort på bilden)


(glass med nv2orna)

fredag:
japppp, sista dagen i skolan idag .. eftersom klockan är 08.19 så måste jag strax
kila ner och äta frukost för att sen skynda iväg till bussen.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jenny är ju hemma så mycket
möjligt att jag drar till henne , har saknat den flickan mycket !

aja . skriver kanske mer framåt kvällen .. man vet aldrig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0