dagen är - dagen före julafton !

vaknade vid 11.59 , tro det eller ej .. av att syster kom och lämnade jonna
för att mamma skulle passa henne, men som alltid är det jag som får ta
itu med ungen hela dagen, så vi bråkade lite och hon sminkade mig och
vi tog lite kort, haha !





det slutade dock med att jonna började gråta eftersom jag inte orkade
leka med henne mer, sen har jag städat.. har gått lite si sådär . menmen!

julafton imorgon alltså, ska bli trevligt !
firas hos matilda(syster) precis som förra året, men hela tjocka släckten
och peter (som är matildas sambos bror) , ska bli trevligt :)

och eftersom jag antagligen inte skriver så vill jag önsa alla en riktigt
GOD JUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0