hej hallå i superstugan ?

inget inlägg igår, berodde på lite störningar och en jävligt förjävlig dag.
alla har vi dåliga dagar, det ända som var bra var att jag hann med bussen till hjärnarp
som tydligen var mycket försenad !

nu ska jag berätta min buss historia. det började med att jag fick gå tidigare från dramat
för att jag skulle hinna med tåget till "tandläkaren" - sur som en geting på den där mongo-läraren !
så när jag väl kommer till stationen så inser jag att det inte går något tåg , springer febrilt runt hela
knutpunkten för att hitta ett tåg som kommer till ängelholm innan kvart i 3. inget resultat !
får ta bussen, där sitter jag och läser "en komikers uppväxt" och ser hur klockan blir både 14.45
(bussen lämnar stationen) och 14.47 (bussen kommer till stortorget och lämnar strax efter)
kommer till stortorget tittar ut genom fönstet , på bussen som står brevid.
där ser jag en hjärnarps bo, och slänger mig av bussen och kommer på 507an . där kan man prata om tur !

Idag har absolut varit en bättre dag, lugnt i skolan fast det är tråkspråk-torsdag.
sen åkte jag till ängelholm och träffade victor, en mycket lyckad kväll :)

nu är det sleeepy-time !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0