puh, mänskliga rättigheter?

idag har det varit en mycket lugn dag måste jag säga.
dagen börja med franska där vi satt nästan 20 minuter och inte gjorde någonting ( vi hade ingen lärare )
sen var det dags för historia , där gjorde vi nästan ingenting häller
eftersom svampkungen-anders wikanders var på ett viktigt uppdrag
(möte antar jag, men låter coolare om man säger viktigt uppdrag)

så det blev musik på full volym och alla satt och sjöng med. mer musik än historia om du frågar mig!
vi åt på subway som är vår "nya" resturang, mkt trevligt och sen traskade vi
över till dunkers och hade drama ...
och jag ska framföra samtalet  "om man gick omkring och var vacker hela tiden" med sara , som vi kommer faila x)
anyway så tog jag tåget och bussen hem så nu sitter jag hemma och spelar riksdags spelet !

dock är det dags att avbryta eftersom träningen början om en kvart - och idag ska jag minsan komma i tid
(för en gångs skull) .

glöm inte att det är mänskliga rättigheter-dagen idag -  creds till frida och alma som traskar i fakeltåget i helsingborg som symboliserar det !


aja arivedärtchi (försök få ihop dt till ett ord om ni kan, haha)

åh föresten skolkatalogen kom idag - har inte hunnit kolla egenom hela eftersom den består av 357 sidor !
helt galet !


aja .  hejsan svejsan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0