rixdaxdags.

imorse var jag inte på humör, fick på mig fel kläder flera gånger och var tvungen att byta.
rummet ser ut som ett bombnedslag - måste vara städat till torsdags annars blir det utegångs förbud
hela julen !

- mami är hård som sten.

kom iallafall till skolan och så hade vi anders wikanders (och historia)
men efter lite bönande och beande från anna och ellen så fick vi ha eget arbete.
det resulterade i att jag och issi satt och spela pet society halva lektionen.

luchen blev på birgers , åt på 10 minuter dv.s expressfart, hahaha .
sprang till ica-oj och köpte lite godis sen tog i soffan. mycket trevligt!
även fast zacke dumförklarade mig eftersom jag inte fattade hans dumma
mobilspel - men som den gamle profeten sa :
- man blir inte rik på att kunna spela mobilspel !

efter rasten hade vi engelska, och då fick vi se på en ultrabild (?)
på evas bebis :D    sen "da da da doum" - redovisning !

gick åt pipan tror jag, men får väll se på torsdag :)
och då kommer även jenny hem - wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0