tyst-jag-sover

måndag-måndag!
super slappt, först religion (som jag precis lärt mig stava) och sen tittade jag & issi
film med nv2;orna - green street hooligans. väldigt bra , bör ses av de som inte har sätt den :)


nu ikväll tittade jag och innebandy-laget på lilla söta fröken myhrman (elin) som spelade match
med skåne-laget i ängelholm.
tyvärr slutade matchen 6-5 efter straffar .


anledningen till att jag skrev detta var att jag inte han skriva klar detta igår (måndag)
så detta blir ett dubbel inlägg
  : )


TISDAG

detta är en dag som är full av snygge-niklas, det vill säga att vi har niklas all day long!
(niklas är den snyggaste läraren på skolan for your info)

matte på morgonen och samhällskunskap på eftermiddagen.
och senaste lektionen har betått av riksdags spelet och massa mys i soffan med coca-cola!
efter skolan nu så ska jag besöka väla och träffa bästaste Johanna !



Kommentarer
Postat av: JennyW

nu måste vi jämföra här vem som har snggast lärare, tippar då på att min är snyggare men man lär ju se när skolkatalogen kommer... om den någonsin gör det :P

2008-12-04 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0