fredag-lördag-...

igår var en mycket trevlig dag .
började med skola, ganska tråkigt
luciatåg inhyrt från visselgren , vilket var väldigt
vackert med väldigt kort.

sen var jag ett tag i skolan, åt pepparkakor
och clementiner. sen blev det en liten runda i
helsingborgs city. tittade lite på nyårs klänning
och avslutnings kläder : )




sen tog jag bussen till väla och träffade
hanna, johanna och josse vilket var mycket trevligt.
det blev mycket skratt men nästan ingenting köpt,
som det kan gå.


   detta är min syster, stolt lillasyster<3


kvällen blev spänderad på bahnhof
vilket var trevligt, däremot vill jag
bara säga att jag orkar inte med människor
som ljuger, därför tycker jag att sånna kan låta mig vara !
< hoppas personer känner sig träffade >

idag har jag och pappa varit på center syd - dagens köp:
ett par vantar !
sen var det bara att skynda sig hem och
springa till rantzows och spela innebandy
mot munka, vi förlorade med 5 -3.
men vi bra , så jag är iaf nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0