blablablablabla-blabla .

dagen som idag är en tisdag.
fick sluta tidigare idag så vi slutade redan 11.15 skönt som fan, men sen var ju smarta annie
på ge, och lyckades ta ett tåg som var alldeles för tidigt så jag fick vänta i en timme och en kvart i
ängelholm.
jätte roligt , verkligen !

fy vad mycket det är man "behöver" här i världen, bara nu under denna dag har
jag upptäckt att jag behöver ny innebandy klubba , nya långa tröjjor , en underkjol
en ny fondation ( den jag har blir man orange av ) och skulle även behöva färga om
håret hos frisör ..

på tal om frisör ska jag berätta vad som hände när jag skulle till frisören igår!
jag går in och frågar om de plattpermanentar hår där, hon svarar "ja" och vill att
jag ska släppa ut håret , jag gör ju det så klart och då hävdar hon att jag har grönt hår !
fick en smärre chock, men ja jag har tydligen någon nyans av  grönt i mitt hår
" som om jag badat mycket i klor " som issi sa. så ska väll ta och färga
håret blondare, eller ska jag kanske göra det brun.. det är en svår fråga! 
skriv gärna vad ni tycker  :
 
[ åh, är det inte posar- annie !?  hahahahahaha . ]

nu är det dags att plugga lite -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0