det snurrar i min skalle.

projekt veckan går vidare, med snygga modell-gubbar av hönsnät och tidningspapper,
Ibbes underbara musiksmak (*skratt*) och en massa klagande från grupp 2 dvs. oss !
- men om man sticker sig på hönsnät varanan minut så kanske ni förstår.


( issi och sara arbetar med våran manliga modell som stefan står/ligger modell till )

*  *  *
 

sitter här och lyssnar på "familjen- det snurrar i min skalle" , och det är precis de det gör i
mitt huvud.. snurrar runder och trasslar in sig.
jag fattar verkligen ingenting , vill egentligen bara ha klara besked .. i allafall på någonting.

sura-gamla-tanter/gubbar :
jag förstår inte hur vissa orkar gå runt och vara arga hela tiden, det tar ju bara en massa energi
och dessutom så tycker ju ingen om "surisen" . to bad för dom!!
smile people!

nu är det så att jag än ensamhemma med min lilla bamsebob (katten) så ska traska ner
och laga lite mat ..

TREVLIG KVÄLL *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0