hej-hej-söndag !

Idag vaknade jag vid ett - halv två någongång. skönt att så sova ut ordentligen nu innan Culturas-projektvecka drar igång!
* * *
Igår kväll var en mycket trevlig kväll , jag och lilla söta fröken myhrman (dv.s. Hanna ) åkte till munka och träffade
edman och rosen. Vi kollade lite tv, spelade ytterst lite kort och annars gjorde vi absolut ingenting . rolig kväll ha?
hahahahahahahaaha !
[ this is a pose-bild of rosen som jag hittade på hans mobil ]


idag ska jag- annie lönnberg baka, hade jag tänkt. Fick ett sånt bak-sug när jag vaknade så , nu är det dags
att ta tag i det!
sen har jag även en del att plugga, lite etik och lite kränkta-männskligheter-i-helsingborg.

have a nice söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0