idag är en annan dag än igår.

Igår bestog kvällen av maskerad med dom två bästa kompisarna man kan ha !
Visserligen var väll inte själva festen någon höjdpungt i mitt liv , men ja..  en upplevelse iallafall .

Att sumpa sina chanser är bara ett sätt att få reda på sanningen .  Antingen är det bra eller så är det dåligt.
Men man får iallafall veta .. vad som egentligen stämmer. Om man däremot fortfarande är osäker, så är det enligt mig alltid bäst att hoppas på det värsta eftersom då blir det ingen katastrof när det är det "värsta" som händer.
Samtidigt kommer det som en glad överaskning om det inte skulle vara det. Men det är svårt att vara kall. hah


Idag blir det innebandy match mot Lönnsboda , det ska bli trevligt.

Senare ikväll så ska jag nog övningsköra lite också eftersom jag fått mina papper! YES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0