skola-och-sånt.

sitter i skolan och pratar lite med issi och stefan, pratar lite kärleks problem.
som stefan sa - man ska brinna för kärleken annars kan man lika bra skita i det.

haha , jag vet inte .. jag har ingen lust att så att säga "lida" för kärlekens skull, men man gör väll som
man vill. det har varit mycket om kärlek de senaste dagarna.
kärlek som inte uppstår pg.a osäkerhet på sig själv
kärlek som är så förvirrande att man inte riktigt vet ut eller in
och kärlek som är ovetande och obesvarande eller besvarande. svårt !

det är kanske lite svårt att fatta vad jag egentligen pratar om men ja, kärlek är svårt!

snart är det mat , shobbido !
vart ska man äta idag, det är den stora frågan ?
hoppas det blir österns pärla så jag kan beställa tid till att plattpermanenta håret ,
vill bli av med de här fula lockarna .

dagens roligaste citat : puss hej leverpastej - jag fick bättre betyg än dej .

jag skulle vilja hälsa till issi eftersom hon kommer vara den första som läser detta
inlägget . hejhej !

Kommentarer
Postat av: issi the one and only!

HÖHÖ, hajhaj bimboannie (a)

2008-11-24 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0