som om en vild skulle kunna smeka en kind ?

ahaja, gick upp i tid och allt var frid och fröjd
tills bussjävlen kom alldeles för sent och den lilla äckliga busschaffören brydde sig inte ens.
ska fan peta honom i ögonen nästa gång jag ser honom !
iallafall missade jag tåget 08.04 och fick istället en gaidad tur på rönneskolan av ingen mindre än karolina torsson!
sen när jag väl kom till skolan typ en timme för sent så var det tio minuter kvar på franskan så jag orkade inte gå dit.
sen skulle jag in och prata med läraren så säger hon att jag borde varit där dom sista 10 , ofta man orkar det !

iallafall började vi måla våran underbart snygga konstverk som nu mera kallas "Lisa" . 

 
( Lisa haning from the tak - fick många kommentarer på det! )

vi har även börjat göra Adolf (Affe) som är Lisas manliga kompanjon, riktigt snygg.
efterskolan träffade jag victor lång om länge, förlåt för att du behövde vänta på mig victor , jag och tider går inte ihop -.-

ikväll har jag movat my body in some kind of hiphop,popping,break,locking style (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0