en kisse-katt, en kall-dag.

nu sitter jag i skolan igen, hipp hurra- det gör jag så gott som varje dag.
har egentligen engelska men vill gör det hemma , så blir lite fritid nu!
sitter i ett ner släckt klassrum och pratar engelska med issi och en kille i 2an :)
mysigt mysigt .

nu har jag snart franska, trés tråkigt !
efter franskan är det finito a la dito på dagen och jag och pappa ska iväg till
väla, han ska kolla kostym och jag lär väll titta lite julklappar :)



våran dikt den dramat igår, kärleks dikt:

Min lilla flicka,
jag ditt öra vill slicka.
Du mitt hjärta berör,
och jag smälter till smör.

Du är så fin,
min lilla blondin.
Du kanske är en stygging,
men en riktig snygging.

Du må vara en tant,
men jag älskar dig, det är sant.
Jag kanske är en kåtbock,
men jag vet att du vill kolla innanför min rock.
Fan vad du är het, jag vill ha dig i min pepparkakssmet.

Jag vill ha dig, alla vill va som dig,
hur lyckas du med allt, så säg.
Du kan stryka en duk,
jag är så avundsjuk.

Jag hem till dig kör,
och hoppas att du dör!



musiktips:
" raymond och maria - storstadskvinnor faller ner och dör "  

JAG TACKAR OCH BUGAR TILL FRITTSOFF/ FREDAG / FIRDA ELLER HELT ENKELT
FRIDA ASPMAN TILL DENNA VACKERT DESIGNADE BLOGG . TACK TACK !

Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha, no problemas señorita

2008-11-28 @ 11:15:56
URL: http://iammario.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Haha, franska suger som in i!!!

Monique är inte direkt rolig ju. Väldigt grymm dikt, trodde issi hade snott den från ngn sida :O men då var det ni som suttit å klurat ^^ Aja får se vad som händer nu idag ;) men hoppas att du har det bra då iaf ^^ pöss, höhö :O

2008-11-28 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0