write down a list off what is wrong.

skolan idag var väldigt lugn, men trött som jag var hade jag väldigt svårt att konsentrera mig.
anyway så slutade vi kvart över 11 , sen gick vi och åt på birgers,bibblan, burgers eller vad man nu vill
kalla det. tog tåget vid ett och sen bussen hem vid halv två . så kom hem i en bra tid (:

här hemma har jag inte gjort så väldigt mycket. sovit mest!
som en vän sa , man får väll skylla på att det är höst för visst är det så att man blir
tröttare på hösten/vintern.

för övrigt har jag spelat lite gitarr och tittat lite tv, och nu kom jag på att en
film jag ville se började för 10 minuter sen. så nu ska jag springa ner och kolla på den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0