afasi & filthy - jag kunde inte bry mig mindre

fortf sjuk, men kan iallafall andas själv utan nässpray .
idag har jag sovit, pluggat, sovit och pluggat.

längtar ut i solen, det är så skönt att sitta ute och bara ta det lugnt.
men icke, om man är ute när man är sjuk så gillar bacillerna det ;o



slutspurten på kommunpraktiken nu, det mega stora arbete som ska vara klart imorrn
klockan fyra. det är inte så att jag är stressad.. nejnej !

dagens diss: idag när jag satt i min ensamhet och pluggade så hörde jag till min
stora glädje att jag fick ett sms, lycka(!!!!!!!!)
jag tar upp mobilen och ser att jag tom. har fått två sms, ännu mer lycka (!!!!!!!)
ett av dem är från mandy och ett är från ett okänt nr, lite spännande.
så precis när jag har tittat i cirkus 4 sekunder får min mobil damp och stänger av dig !
och när jag sätter igång den igen så finns bara mandys sms kvar :o
aaaaaaaaaaah .. spänningsfaktor 0% , argefaktor 500 %

nu är det plugging som gäller, hejdådådådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0