darin - run away

första dagen på jobbet, lite pirrigt men det var roligt.
till att börja med kan jag berätta att jag jobbar på ängelholms
golfbana i kiosken. så om du spelar golf är det bara att ta på sig
sina rutiga strumpor och sina pampiga golf skor och pallra sig
hit och besöka mig. haha !

jobbet blir ju faktist så himla mycket roligare med roligt
folk ,det har dom verkligen lyckats med. visserligen är jag yngst
men herrejävlar vilka människor, och det blir ju inte sämre
av att min underbart härliga kuselini emma jobbar där , tjoho!


dagens roligaste dårå, en gammal man och hans två barnbarn (pojke17 och pojke19) är ute och spelar
golf, dom upptäcker kiosken och där ska det handlas en jävla massa.

morfar och jag försöker få rätsida på allt de köpt och när vi är klara ropar
pojke17 - glöm inte negerbollen !!!
pojke19 - det heter faktiskt chokladboll!
morfar - ja juste, oxå var det en sån där ... färgad bulle !

jag trodde jag skulle smälla av, färgad bulle . haha

nu är det dags för sovande..
förväntar mig ett samtal från tim om några timmar, han tänker nämligen våldgästa min källare
och sova där efter hans långa partynatt, får väll se om han dyker upp eller om han somnar på vägen.

hejsan svejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0