flo rida ft. t-pain - low

låten är gammal som gatan men den är ändå skön, känner bara för att dansa!


nu har jag övertalat pappa om min senaste ide, att helt enkelt
tapetsera en fondvägg på mitt rum !


(detta är då tapeten jag vill ha)

mycket snitsig och mysig tycker jag, efter denna upptäckt blev jag även
inspererad till att tömma bokhyllan - hittade massor med roligheter
som te.x. en massa pokemon kort från lågstadie tiden..
fan vad jag och elle brilljerade med den samligen, har fan the
best of the best och dessutom glittrar dom - rätt coolt va!?

operation medlodifestival är ganska löst för tillfället,
tim ska vara magnus uggla - perfekta utklädningen (!!!!!!!!!!)
johanna blir gwen stefani om allt går som plannerat 
och jag ska vara eminem (?) eller någon negerrappare, typ chis brown, snoop doggy dog eller liknande.

exklusiva bilder kommer antagligen komma upp tisdag-onsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0