fort minor - high road

bara en liten vink, min nya musik favoriter är slut för tillfället
och därför kommer det bli lite gamla favoriter tills jag hittar ny spännande musik .

ängelholm idag då, frukost på espresso house
med johanna och rasmus - super mysigt !

pratade med föreståndaren (heter det så?) för Ängelholms badhus
och ännu en sak är färdig fixad inför kommunpraktiken.




sen bar det av till tandläkaren, en dansk-svensk kvinna
i sina bäst år tror jag minsan.
mycket trevlig, men lite svårt att förstå vad hon sa.
har inget problem med att förstå danska eller svenska ..
men en blandning blir lite för knepigt.





efter tandläkarn (klockan var 13.33), så sprang jag ut till bussen,
och missade den med 2 minuter - livet är inte rättvist .
men som tur va, var markus ute på vägarna och han hämtade upp mig. tack!

har börjat skriva på det största arbetet jag någonsin gjort , kommunpraktiken- good work annie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0