gorillaz - 19-2000 (soulchild remix)

hela världen är så underbar , om man är korkad, tom och glad - markus krunegård

somnade inte fören klockan 5 i natt pg.a. min förbannade hosta,
vaknade glatt klockan elva av att min lille kisse kom och sa mjau i örat på mig.
men inga sura miner, låg kvar i sängen ett bra tag och tittade på katten när han gick
runt i rummet och undersökte varenda milimeter av rummet och sedan
slog ner alla lösa saker som låg på bord och hyllor.




(pittögd)


jag blir verkligen lycklig av solen, känner glädje inför allt utom plugga kommunpraktik .


äkta vänner, det är sådana som du vet var du har i alla lägen.
du behöver inte bevisa någonting för att de ska tycka om dig utan de
tycker om dig precis som du är. ni kan göra allt tillsammans , skratta, gråta
eller helt enkelt bara sitta tysta utan att de ska kännas jobbigt.

en äkta vän försöker inte bevisa någonting för dig, eller ställa sig
in hos dig. den vet att du är där för den i alla lägen precis som den är för dig.

äkta vänner behöver varandra och hör ihop.
hos en äkta vän finner man stöd och tröst samtidigt som man delar glädje och roligheter.

det finns mycket man kan säga om äkta vänskap,
men jag har äkta vänner och jag är verkligen glad för det, jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0