ismen - freak


jaha, då var det bestämt .. imorgon blir det ingen skola för mig,tjohej!
diktatur-mami förklarade helt klart att denna förkylning jag har kan komma
att utvecklas till de så kallade körtelfeber, jag vågar inte chansa.



fick även veta idag att söndrebalg (dvs min grundskola) har sin årliga melodifestival
nästa vecka, detta är en tävling där de som vill i skolan får sjunga och dansa och göra
bort sig lite extra , (jag var nog med alla år, när jag gick där). I vilket fall så har jag, johanna
och tim blivit inbjudna som gäster till detta evenemang. - toppen kul !

men nu så är det så, att vi ska vara utklädda (har jag inget emot) ... till kändisar (har jag
mycket emot!!!!!!!!). inte för att vara tråkig, men vem skulle jag klä ut mig till? *suck*

är det någon som har ett förlag ska skriv gärna, paniken rinner över mig!!
finns bara ett krav, det ska vara en kändis som både stora och små barn känner till, det gör allt så mkt enklare -.-

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska vi komma som oss själva, som kändisarna Annie & Johanna ? jag tror faktiskt jag röstar för det .....!

2009-04-16 @ 19:03:09
URL: http://johannakarltorp.blogspot.com
Postat av: karolina

noooooooooooooooooooooooo britney spears för hela annieslanten! ;G eller grynet maybee :D

2009-04-16 @ 20:31:18
URL: http://tioelefantben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0