jojo - too little too late

idag har jag faktist pluggat oavbrutet från 12.00 - 16.00.
borde inte få vara lagligt egentligen, man blir verkligen helt hjärndöd.

funderade precis vad man kunde skriva om för roligt idag när jag hittade den
här söta flickan på bilddagboken, "Babiiee01".
detta är verkligen ett tragiskt exempel av vad unge tjejer gör för att få uppmärksamhet.
och killarna kommenterar i massor och uppmuntrar till mer.
folk säger att det är förnedrande med slöja, men det här mina vänner
är vad jag kallar RIKTIG förnedring .
tjejer, utsätt er aldrig för sånt här.

(tänk nu på att jag inte tycker illa om den här "barbiiee01" , hon är säkert jätte trevlig)

nu är det slut för mig för idag !


Kommentarer
Postat av: Jessika

HAHAXD var tvungen att skratta när jag såg bilderna. men asså det är sant så tragiskt!

2009-04-02 @ 22:08:46
URL: http://yesdiskmedel.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, hon va ju fan ful.

2009-04-03 @ 11:18:21
URL: http://linapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0