lily allen - smile

idag har jag varit på väla med fröken löken louise.
det var muchos trevligt och jag hittade en tröja, en klänning och lite trosor.
- en vacker dag ska jag lägga ut bilder på mina klädesplagg, men har inte
orken att ta fram kameran och kläderna nu.

i vilket fall var det mycket trevligt.

eftersom min kväll är tråkig redan nu tänkte jag att jag ska spela lite
datorspel, som jag faktist inte har gjort på många år. haha!

så jag öppnade den gamla lådan där jag har mina datorspel och
hittade ett och annat fynd, därbland.

rosa panterns otroliga äventyr
chefrent pyramid
dome racers - favorit bilspel .
hannas spel - wannabe
och sen hittade jag mitt photo shop med som ska in på datorn ikväll tänkte jag.

så nu ska jag underhålla mig. hörs imorrn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0