manian - welcome to the club

okej jag har inget vettigt att skriva idag heller.
kan medela att jag förlorat över 10 ggr på röj, ja det är sant -.-

tror det beror på att jag är så tankspridd och flamsig.
kom och tänka på något som hände mig förra hösten, det pinsamaste jag någontin varit med om!

kvällen var fullsmockad med markus krunegård konsert och massa
festligheter i helsingborg, jag stressar runder som besatt (sen, som vanligt)
helt plötsligt kommer det in två killar i 18-19 års åldern och en pappa, de skulle
visst köpa pappas bil. jag tar artigt i hand och upptäcker att dessa två faktist
ser mycket bra ut!
jag fortsätter stressa runder och undviker såklart vardagsrummet där pappa och killarna
sitter och diskuterar pris.
jag ber mamma packa ner en filt i vad som helst, eftersom jag har så brottom själv.
tillsist kastar jag mig ut från huset och ser en kass i hallen som jag antar är den där
mamma packat ner filten.. rycker åt mig den och stormar ut!
precis när jag står utanför dörren hör jag en röst in ifrån huset.

- ursäkta mig, jag tror den där bagen är min!?
"en av dom snygga killarna . "
jag blir högröd i ansiktet (tror jag) och ber jätte mkt om ursäkt och springer min väg.

det var en upplevelse asså ..
btw körde jag och hanna moppe idag till skolan, det gick faktist bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0