metro station - shake it

dålig uppdatering, detta inlägg blir lite bildextra med beskrivning under varje bild! :)



torsdagen började med ett dopp i det blå (första doppet på året)
sjukt kallt, men vad gör man inte för att vinna "tresure hunt".


jaja den blev på fel håll, men detta är iaf även detta "tresure hunt", fett roligt
där vi fick springa runt och leta aoutografer och göra roliga saker.
vi slutade en en av de tre segrarna .

frida gör en mycket gullig min på tåget till helsingborg -dk. fredag eftermiddag.
mycket roligt, åkte till dk och träffade culturafolket, full som en kastrull är så
man beskriver dessa sköningar. Frida och Ellinore åkte hem tidigt, själv satt
jag kvar och umgicks med mina fyllehundar till vänner.

avslutningsvis tog ellinore,frida, greta och jag tåget hem medan culturianerna
sprang upp på donken och käkade.
tack för en rolig dag, förhoppningsvis fortsätter kvällen med madison men
sötnos johanna.


killevippen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0