m.i.a - paper planes

jag är sjuuk , och jag sköter det inte speciellt snyggt.
varit förkyld sen i tisdags, och efter 5 dagar är jag fortfarande helt galet
förkyld.

nu ska jag hjälpa er förkylnings-objekt med en
lista på saker ni inte ska göra.

1. vara ute på nättern
2. köra moped/motorcykel
3. dricka alcohol, röka, festa.
4. skrika och anstränga er.

jag tänkte även göra en lista över saker man ska göra.

1. sova (!!!!)
2. ligga under täcket och titta tv
3. ligga under täcket och leka med datorn
4. drick vatten
5. knarka ner dig totalt med alla olika mediciner du hittar .


tänkte även berätta att min katt är sötast i världen (igen!)
just nu ligger han (som är en av de största katterna i världen, utan att överdriva)
ihopkrypen i ett hörn i mitt rum och sover, och han drömmer nog om någonting
spännande för han viftar hejvilt med tassarna. haha
kan även medela att han lärt sig apport , smart katt !

Kommentarer
Postat av: Anton

älskar låten. har lyssnat sönder den i helgen och gjort en dans till den ;)

2009-04-15 @ 19:07:49
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Lina

Mycket användbara tips ;) haha

2009-04-16 @ 17:59:25
URL: http://linapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0