milow - ayo technology

denna låten är en cover på justin timberlake och 50-cent's "ayo technology"

idag såg jag en igelkotte, det har inte jag gjort på flera år.
när folk ropar "åh titta , en igelkotte" har jag aldrig ork att gå fram och titta,
och där med blir det mer sällan som man ser sådant.






idag i skolan var det även uppror som fan, när rektor trotzig
bokstavligttalat förbjöd oss tjejer att ha linne och liknande på oss, eftersom
det såg tydligen "förbart ut".
INGA AXLAR FÅR VISAS PÅ BPG -
men fuck de, ser det ut som jag bryr mig.. ?
ni ser så klart inte mig, men kan berätta att jag ser väldigt utryckslös ut!

- jag kan säga det på flera språk:
i don't care

ich interessiere mich nicht
jeg er fanemig lie glead (?)

puss på era bara axlar *


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag och Josse såg oxå en igelkott idag ! ;D sedan så står det " jag intresserar mig inte" på tyska ;D

2009-04-29 @ 22:27:45
URL: http://johannakarltorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0