promoe - svennebanan

idag är det valborg !

ikväll blir det festa med massa härligt folk i båstad!
härligt väder idag, jadå.

igår fick jag min pappa att säga att mammas mat såg ut som skit
(jag är ett ont geni)

jag går in i köket
- vet du vad det luktar här pappa?
-
nej vadå, bajs?
- nä, kräk!
- tur att du varierar dig lite iaf.
- mm jag vet!
jag tittar på maten, som för övrigt var lasagne.
- vet vad det där ser ut som pappa, nej jag ska inte säga det!
- nej tror det är bäst så..
- jag kan säga att det ser ut som ngt som kommer ur munnen när man mår illa !
- du, det ser mer ut som sånt som kommer ut ur din mun hela tiden, dvs skit !!!
- MAAAAAAAAAAAAAMMMA , VET DU VA PAPPA SA :O ?


ta det lugnt ikv folket - grattis på valborg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0