the redsuit apparatus - face down

idag är jag en sjukling *host host* .
ändå har kämpen släpat sig in till kommunhuset för att fixa
lite uppgifter till en skolgrej.
gick väll så där och allt jag fick ut av det var ett telefon nummer jag skulle
ringa när jag kom hem - sug ängelholms snurriga kommun.

nu ligger jag här i min säng och tycker synd om min hals som svider och gör ont.
det ända som förgyller tillfället är låten ovan och hanna som testar mina
disney-films kunskaper! - alla rätt på provet , pokémon (dock bara älsta delen) och disney är min grej !



nu kom hon däremot med en avstickare :

"ögon från kanin trolldom kom förvandla mitt vatten till renaste rom"
vilken film är det, vavava?

( bara så ni vet klarade jag den, lätt ! )

nu är jag suger på chips och dippa , mmmmm !
vanliga saltade potatischips och dill dipp är kombinationen som får mina smaklökar att dansa ;)


Kommentarer
Postat av: jennie - MODEBLOGG

god natt!

2009-04-07 @ 23:02:44
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0