the troggs - rama lama ding dong

låten kanske är lite av en klass för sig, men ge den lite tid. sen är den riktigt rolig.

måste bara säga att jag har fått upp flytet i livet för tillfället.
* för det första så hände de en grej i går kväll som gjorde mig gladare än gladast.
eftersom jag inte orkar berätta utförligt om det som hänt och om jag inte gör det så blir det misstolkat
eller helt oförståbart så struntar jag i det.
men glad blev jag.
* disney channel funkar , happy face !
* vi vann matchen idag , waa !


dagen startade klockan 1, skönt att få sova ut !
sen fick jag ta mig i kragen och städa lite och efter några timmar
var det jag som gick upp till idrottsplatsen och åkte i väg till bjuv för att spela match.
inställningen var väll kanske inte den bästa och
det ända vi satsade på var att få en kanon-konditions-träning.
men tro det eller ej, vi vann med 3 -1.

vad gör annie av påsklovet då?
det kommer bli en heldel plugg faktiskt,
några dagars jobbande,
en del partande
och sen hoppas jag på att träffa en massa trevligt folk.

och det börjar redan imorgon då jag och louise antagligen ska till väla,
hoppas på vackert väder så jag kan bli lite brun också.  ;p


ciao *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0