- 2 augusti, min dag!


drömde en fin dröm om att de var karneval i hjärnarp och vi satt och tittade
på alla karneval vagnar och sånt när jag hörde en ovanligt bekand och falsk-
sjungen sång.. vaknade till och upptänkte då att de var mamma och pappas
födelsedags sång till mig!

det är mysigt att fylla år, men oxå väldrigt krävande.
innan alla gäster kommer så ska det städas och lagas mat och
fixas och donas..
min mamma har självklart sjukt konstiga prioriteringar.
jag frågar om jag kan hjälpa till med någonting, mamma svarar
ah du kan gå ut och kratta gången bredvid rabbaten..

URSÄKTA , VAD SA DU MAMMA ?
jag har aldrig sätt den gången i ordninggjord, och jag har ändå bott med
den där gången i 17 år!
därför anser jag att jag lika bra skulle kunna städa vinden efter som de
skulle märkas lika mycker som om jag gjorde i ordning den jävla
gången !

nu till frågan som man alltid frågar ( av artighetsskäl eller av nyfikenhet ? )
vad fick jag denna vackra dag!?

- en symaskin
- två armband
- en tröja
- sex berlocker till pandora armband
- en parfym
- glas till jag ska flytta hemifrån ( av syster )

sniff sniff - de luktar popkorn!
time to run och se vart den ljuvliga doften kommer ifrån!

grattis på mig själv !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0