- båstad outdoor open (detta är ingen låt)

ursäkta för dålig uppdatering under helgen, men har varit
i båstad största delen och spelat innebandy !!!!
mais oui, underbart !
mycket sol och härligt innebandy gäng, som några vet så ska
jag och min söta elin myhrman börja spela med damlaget i år
och detta var som en liten kick off, roligt!
första matchen i fredags mot stanstad förlorade vi med ?????
kommer inte ihåg.

andra matchen mot munka tog vi hem med 5-0, sen var de till
att åka hem och ladda batterierna.
klockan kvart över 9 på lördagen bar de av och en viktig match
som kunde ta oss till slutspel om vi vann... ooooooh!!!?

mot självaste fbc ängelholm, men tjejerna klarade nöten och
vi gick vinnande ur matchen och skulle därmed spela igår (söndag!)

spelade med fbc göteborg, som hade den sjukaste färgen på tröjorna.
ni vet sånna gula byggarbets kläder, den färgen... alltså nyon gul, urk!

efter en jämn match där vi i slutändan borde vunnit stod de 1-1
och efter 5 straffar var förlorade vi med ett mål, fan oxå!

trött efter hela helgens bravader bar de av till skånes fagerhult för att spela
fotbolls match, den slutade 1-1 ! 

tack och hej leverpastaj !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Matchen mot Stanstad slutade 4-2 :) och matchen mot Munka slutade väl 6-0 om inte jag missminner mig :p

Mucho roligt att vara med trots att jag bara var där en dag ;(

2009-08-10 @ 15:23:07
URL: http://fannymattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0