- har inga super låtar på lager, ni får vänta till imorgon!

har ni sånna dagar när ni bara känner att
allt flyter iväg från en , där man känner
sig lite för trött för att hänga med eller tänka
klart.

idag har varit en sån dag för mig, har bara
kännt mig helt lost.
tror de är många som upplever mig lite lost
hela tiden har jag märkt.
som te.x på mitt gamla älskade cultura (gamla skolan)
sa en tjej så här till mig :

carro - asså annie, jag trodde du var sjukt osmart
jag - eh va?
carro - ja, du ser lite så flamsig och chill ut.
jahaja,

och idag

victor ekvall - sov heil <3
annie - heil ?
victor ekvall - ah, sieg heil fast utan sieg
annie - men vad betyder heil?
victor ekvall - men åh, de va de som hitler sa ?

som om jag inte visste de, men vad betyder de tyska ordet
heil ?

men för er som tänker " na, annie har nog inte alla
hemma " kan jag berätta att jag är sjukt
skärpt !
så de så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0