ain't no sunshine - will young

idag var en pissdag, inget bra har hänt..

vaknade vid 11 och bestämde att jag,mamam och pappa skulle
in till helsingborg  och titta på den kjolen jag visade i ett tidigare
inlägg och en vanlig hoodtröja som jag vill ha.

kjolen var slut i hela helsingborg, och tydligen är de väldigt ute med
hood tröjer för de fanns ingen i tjejmodel och killmodellerna var nog för
de lite bredare killarna och såg inte alls bra ut.

kom hem, helt död (eller super trött) ni vet så trött så de flimmrar
för ögonen varje gång man ställer sig upp fort och sånt,
första innebandy träningen för säsongen, kände mig som en yr höna
och de var verkligen inte ett dugg kul..



imorgon är de dags för att åkta till malmö och fottas och jag har trixat
lite med hur vi ska lösa allt, och ikv så började de traditionella krånglet
och det var jag som fick fixa de, blev as arg och allt sånt där!
sen klarar allt ut sig och då börjar mamma direkt klaga på att jag
inte plannerat innan och att de var mitt fel att allt krångla och att hon
nu tydligen var tvungen att fixa de och bla bla bla

vad jag än gör, gör jag något som blir fel
så de som från början var "bra gjort" blir bara skit och allt blir mitt fel!

är så trött på mina föräldrar och allt annat,
skit oxå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0