birthday sex - jeremih

denna låtern handlar om en kille som tänker ge sin flickvän
sex i födelsedags present.
hmmm.. och dessutom så i ett tillfälle så sjunger han

they say you want flowers on your bed
but you got me for hours in a bed (typ?)

men då underar jag , tänk så var blommorna allt hon egentligen
ville ha. super ego kille där asså!


happ, vill bara göra en medvetna om att jag lider!
jag har nämligen fått en ca 2 mm djup springa
i mitt finger.
ack tänker ni, vad hon den där annie klagar hela tiden!
men då ska jag säga er att ni har ingen rätt att prata
innan ni får känna smärtan från helvetes sprickan!


aj aj aj !

skolfoto rapport :

jag såg ut som en kines
klart slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0