dirty little secret - the all american rejects

okej, eftersom jag varit rätt dålig på att uppdatera i helgen
får ni ett till blogg inlägg idag.

ni ska få veta lite saker om mig helt- enkelt,





1. jag äger bara rosa nagellack, även om jag egentligen tycker
rosa är lite löjligt.
2. när de är varmt ute så sover jag ofta nere i källaren på min mamma
och pappas rum eftersom där är kallare.
3. jag hatar när folk ska berätta hur saker är för mig, som om jag inte visste?
4. anledningen till att jag verkar så trög är för att jag aldrig lyssnar på vad
folk säger, kommit på mig själv på att gå iväg från folk som försöker berätta ngt
för mig.
5. är egentligen jätte blyg
6. när jag ska göra hål i öronen blir jag alltid as nervös och börjar hyperventilera
och prata med mig själv
7. när jag var yngre tyngre tyckte jag penta byxor va de snyggaste som fanns.
8. jag har mega svårt att hålla i pengar
9. när jag tänker på att mina föräldrar ngn gång ska dö, börjar jag nästan alltid gråta
10. om mamma ber mig städa på mitt rum brukar jag sopa under alla mina grejer under sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0