flamenko (fire) - didula

en väldigt speciell låt, men jag gillar den!

nu har jag tittat på hela säsong ett av paris hilton my new bff
ja, jag vet .. lite löjligt att överhuvudtaget titta på skiten
men som alla andra soper som man föjler så fastnar man..



men egentligen vad är de för program, är paris hilton
verkligen så värdelös att hon måste göra ett program för
att överhuvudtaget hitta någon som gillar henne? hmm ..
men men, jag kunde välll acceptera det om de inte var för att
jag såg på mtv:s hemsida att de finns en
paris hilton my new bff säsong 2 , wtf ? har hon redan avvärkat
bästisen från säsong 1 !
det är ju as löjligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( för er som underar är där 28 utropstecken)

imorgon blir de båstad outdoor open, som är en innebandycup i båstad!
ska bli riktigt roligt, ett super major problem är bara att jag börjar få ont i halsen
förstår inte vad det är med mitt imunförsvar!

AAAAAAAAAAAAAAH , jag har en bålgeting på rummet !
måste springa !!

Kommentarer
Postat av: edds

såg halva säsong 2 i nyc i somras, hon är lika tragisk där ;)

2009-08-08 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0