mammas gata - timbuktu, promoe

blev visst ett sent inlägg idag.

min syster gifte sig igår, utan att jag eller
någon annan visste någonting..
kanske inte jätte oväntat från systra mi
men ändå , ville ju se !

(bilder kommer när min syster lyckas få tummarna
ur och lägger upp dom på facebook)

på tal om bilder har jag hittat ännu en likhets bild:


inte så rolig, mest sjuk. har du en hemlig tvilling alma, eller har du gått
och blivit modell för hm ?

jag har även hittat den äckligaste av de äckliga i reklam väg


vem i hela havet skulle få orgasm av fötter, och om man nu
skulle få de , jag menar dom fötterna - reklamen äcklar mig!

skolfoto imorgon, vid närmare eftertanke tyckte jag nog att vi
skulle plannera något plojj i min fina klass men de tyckte ingen
annan. plojj passar mig fint, blir alltid så ful på skolfoton!
en vacker dag kanske ni får se mina skolfoton genom åren.
i 3an eller 4an stog jag i min jeanströja (vem i hela havet har en jeans tröja?)
som var så tajt att jag inte fick luft, och de såg dessutom ut som jag
skulle spy. jag tror tanken var att jag skulle se oberörd ut , ist såg de ut som
jag var extremt illamående ..

haha - sov gott kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0