snart är de jag som är kung - lejon kungen

okej, hanna bad mig göra upp en lista på allt konstigt
jag gjorde när jag var liten.. vet inte om mina vackra
minnen kan nå en lista, men ni kan ju få veta hur jag skaffade
mig min konstgjorda smilegrop ...


(gammal bild, men där ser ni iaf)

historien :
jag var väll 4-5 år, och när jag var liten så var jag speciellt förtjust i lejonkungen.
de vill säga att även min favorit lek var lejon..
så en dag när jag lekte som värst kom jag på att lejon-annie behövde jaga
och hitta ngt djur att äta, några meter bort låg min dåvarande hund och sov
i sin hundkorg.. lejon-annie smyger mot sitt byte, tyst och försiktigt sen när
lejonet kände att tiden var rätt slängde hon sig över den sovande hunden
och waw-waw så hade två hundbett och två bestående ärr..
de ena sitter under läppen och de andra är smilegropen!

the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0