your song - ewan mcgregor

om jag varit en skicklig låt skrivare skulle jag skiva en låt till dig rasmus,
den skulle varit vacker precis som your song.
men nu när jag inte kan skriva låtar eller komponera musik så
får jag helt enkelt ägna your song till dig, vi delade verkligen intresset
för musik. du var så duktig,  jag ville att du skulle lära mig.
men jag är inte lika tålmodig som du, önskar att du fortfarande va hos
oss.

3 dagar utan dig, känns som en evighet som någon skrev
på facebook.
så många som sörjer över dig rasmus, några har inte
ens förstått att du är borta, helt klart förståligt.
varför skulle någon som dig egentligen försvinna :(

skolan idag var jobbig, precis som väntat.
redan när jag kom in i klassrummet och såg de fina
fotot på dig och ljuset och boken bröt jag ihop
och tårarna började rinna, jag som för ett tag trodde
alla tårar var slut.
tårarna kommar nog aldrig ta slut trots allt, jag saknar dig så mycket
rasmus <3



sitter och lyssnar på musiken från moulin rouge,
de är så vackert. den filmen är så vacker !
om ni inte sätt den så se den .. :)




Kommentarer
Postat av: Louise

allt blir bra annie<3

2009-08-20 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0