blink 182 - what's my age again?

dålig uppdatering- och jag missade veckans babe !
vad i helvete annie , jag ska %&%¤¤/() dig och även &%¤#¤

- okej kära läsare vet att "veckans babe" är populärt, men vet ni va
ingen har för tusan förtjänat att bli veckans babe - suck on that !

nåväl , efter att ha sovit lite för lite i natt så känner jag att
min kropp skulle behöva åka på spa..
men vad får jag .. innebandy träning med 5000 rysshopp
och 500 000 mil maxlöp (spring så fort man kan - om ni inte fattade)

- jag vill dö och min kropp kändes som en blandning mellan

1 . spagetti



2. en febrig mormor

summa sumarum - jag ska aldrig mer träna!
och när jag blir tjock så har jag den perfekta ursäkten...

"om jag hamnar på en öde ö, kommer
jag överleva längre än alla andra OCH jag kommer inte frysa"


- jag vet, de är så finurligt att till och med jag undrar
om de verkligen var jag som kom på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0