ck - en på miljonen

jävla helvete och mög

#/)()&#?=)#/(=&#
- tecknen representerar diverse svordommar
och könsord!

min dator är död, finito .. på fucking annan dag jul!
(detta resulterar i att dell support äter sig feta med
deras support släckt och pratar om hur dom ska laga, installera
deras jävla datorer som dom fick i julklapp i förrgår!
- HALLÅ SUPPORTBAJSKORVAR, JAG BEHÖVER AKUT HJÄLP HÄR!)

jag vill dö, alla mina skolarbeten (hmm?)
och framför allt min datornördighet står på spel!
om jag nu ska behöva dela dator med PAPPA !!!!


- ni förstår själva att detta skulle bli förödande..

helt seriöst, 6 jävla datorer i detta jävla huset
var av cirkus två är i bruk.. jag kunde ju förstoss
låna mammas pytte dator sålänge, men jag gillar inte
så små datorer plus att jag inte vet vart den är..

jag mår allmänt dåligt, och idag ska jag ge mig på att
återigen färga mitt hår.. själv!
får se hur de går!

GLAD ANNAN DAG JUL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0