gitchee gitchee goo - phineas and ferb

(låten har andreas karlsson visat mig - så jälva töntig musiksmak!)
men måste säga att låten är underbar!

bow chicka bow wow - thats what's baby said
woaw woaw woao - and my heart starts pumpin
chicki chicki choa - never gonna stop
gitchee gitchee goo - means that i love you


hur fan stavas mean = betyder?
för de stavas väll inte: mean.. de är väll elak?
puh stavning alltså!


tänkte prata om dorentina i detta inlägg, dels för att hon ville de
och dels för att hon är rätt skoj!


(annie) - asså ni borde läsa denna bloggen, sjukt kul!
(hanna/johanna) - ja skitbra!
(tina) - vadådå?
(annie) - nej men han är skit rolig, du kan få tips om hur du ska slicka mus om du...
(tina) - naaaaaae, inte slicka muuuuuus!
(annie) - haha, han har skrivit typ tips om hur man ska suga kuk med :$ hihi
(tina) - va, är de sant ... ge mig den!?




(tina) - åååh julmusten var as kall och god, vill ni ha!?
(annie/hanna) - nej fy va äckligt
(ellinore) - ah jag vill ha!?
(annie) - är de typ inte ngt i julmust som finns i öl också?
(hanna) - jo humle och myrt (kommer inte ihåg om de hette så) ?
(annie) - ah de är därför de är så äckligt!
(tina) - meh meh, kan man bli full på detta... eller är de därför jag är beroende!?

HAHAHAHHA , du gör mig så lycklig tina!
hahahahahhaahaha, sjukt rolig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte okej annie...?"??

2009-12-01 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0