i love u - chris brown

chrisse brun har släppt ny skiva - misshandlare eller ej!?
han sjunger bra!


vad ska man säga? JÖSSES
antingen tycker vår tränare att vi är sjukt slappa
eller så kanske han tycker att vi är tjocka .. jag vet verkligen inte?

idag blev de iaf en sky-åta-helvetes träningspass,
om ni inte vet de redan så spelar jag innebandy och på 2
timmar rörde vi inte innebandy klubban EN ÄNDA GÅNG!

bara massa springa-hoppa-styrka, och jesus i himlen..
jag kommer inte kunna skratta utan smärta i magen på
ca: 2 dagar och kommer inte heller kunna gå i trappor!

för att ge er ett litet exempel på vår träning så ska jag berätta
hur alltihopa avslutades...
.. jag ska illustrera i paint!

 
(ni som tycker denna bild ser ut som snusk - man ser de man vill se!!)

denna övning gjorde vi iallafall 20 * 3 = SEXTIO JÄVLA GÅNGER!
och efter detta var de inte slut utan 21 st "ryssar" - ni som inte vet
de får tyvärr bli ovetande, paint är inte riktigt min grej!

och de känns absolut skönt att komma hem till nationalekonomi-plugg!

måste väll även säga förlåt till skåpbilen för att jag
pajade hans eminenta bäddning och uppstapling av sina 4 madrasser!
- han blev till och med så upprörd att han la ut de på facebook - wtf känslig? ;)


Kommentarer
Postat av: Jönssmeister :P

Snusk-Annie?? :D

2009-12-07 @ 22:29:41
Postat av: Lina

JAG TYCKER DET SER UT SOM SNUSK!!!

2009-12-07 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0