jay sean - if i ain't got you

hmmm idag har jag gått runt i morgonrock
hela dagen lång - de är precis så en söndag ska vara!

- jag har upptäckt att de varje söndag går en "söndagsfilm"
- jag har börjat skriva på min bokanalys - och jag har inte ens läst
ut boken!
- jag har haft konstant huvudverk hela dagen.
- min katt ser ut som en uggla
- de är bara 1½ vecka tills vi åker till marocko
- vissa folk har verkligen inget liv...

just sista punkten har jag fått fruktansvärt bekräftat för mig själv
idag...



detta var en kille som jag har på min msn som
mellan perioden 21:55 - 21:57 uppdaterade sitt sånt nick
VARJE SEKUND - wtf, har han inget bättre för sig!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0