jay sean - ride it

cha cha folket!

imorse vaknade jag och tänkte
" hmm, JAG HAR INGEN TRÄNINGSVERK"

men där ropade jag hej för tidigt, under dagen
har jag och min kära hanna upptäckt fler och fler
ställen på kroppen som krampar!
och i nuläget så tror jag seriöst inte jag kommer
kunna lyfta mig ur sängen.
mina magmuskler har fått sig en ordentlig turn.

jag har även upptäckt en ny hemsida som är lite kul,
www.vetgirig.nu
detta är en sida med massa frågesportar
och om man har rätt på en fråga så kvittrar en fågel -
om man har fel skäller en hund!

idag tänkte jag iaf testa mina kunskaper inom pokémon!
ni vet dom söta djuren, jag råkar ha stor kunskap om
pokemon - första delen!



varför vet en sån som jag så mkt om pokémon då?
jag har alltid haft en mycket stor förkärlek till djur, jag tyckte
den jätte läskiga hunden i herkules var bland de sötaste som fanns..
fatta vilket paradise jag var i när POKÈMON kom ut !

btw, pontus johnsson som går i gm07 på båstad privata gymansium
är sjuktligt lik han i pokemon.

ni får denna bild igen:


klockren

Kommentarer
Postat av: Jönsson

KLOCKREN HAHAHAHAHAHA!

2009-12-09 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0