lever min dröm - lorentz & m.sakaria med newkid

nu är jag ännu gladare än vad jag var innan idag
och innan idag var jag glad..!


jo minsan nu ska ni få veta varför min dag i skolan var så bra,
den kunde självklart vara bättre men jag sumpade de själv - så de är
bara att bita i de sura äpplet ..

(nu fattar ni ingenting men de behöver ni inte heller!
de är mest en uppmaning till mig själv att jag måste skärpa mig och
ta för mig lite mer kanske man ska säga, hih )

*    *    *

nåväl, jag och hanna hade gjort en väldigt fin tårta till ellinore idag
för hon fyllde år och vi gav henen även en väldigt fin reflex!
ni får se hela spektaklet när jag får bilderna från hanna.

-    -   -


nu till de som gjorde dagen så underbar:
 jag och hanna sitter i bussen och vinkar på kåsa och oskar (som sitter
i ett fönster!)
för att få lite uppmärksamhet av dom så la jag mig på tutan och samtidigt
kommer ellinore och tina utspringande!

när jag tutat klart tittar jag mot ellinore och tina för att se vart dom tar vägen,
och vad ser jag!?
ELLINORE LIGGER PÅ MARKEN OCH HAR TRILLAT - ÅÅÅÅÅH !
SKADEGLÄDJE DEN ÄNDA SANNA GLÄDJEN!

när dom kommer in så börjar dom skälla på bosse

(tina) - men bosse du kan ju inte tuta, ellinore blev så rädd så hon trillade!
HAHAHAHHAAH



till nästa del av historien!
-anledningen till att ellinore och tina åkte med idag var för att dom missat
bussen och hoppades på att kunna fånga upp den i östra karup.
men icke sa nicke, när vi kom till ö-k var bussen redan påväg vidare,
men bossebusschafför gav inte upp och satta gasen i botten - efter laholmsbussen!

och efter mycket om (tutande) och men (gasen i botten) kom vi ifatt bussen
och mina vänner kunde lugnt och stillsamt åka hem.

de var bussbosses första biljakt, och med tanke på hans min när han körde
så lär de inte bli den sista ;)




Kommentarer
Postat av: Ellinore

hahaha, något så sjukt kul! x)

2009-12-01 @ 21:07:53
Postat av: Kåsa

haha synd om henne :(

2009-12-01 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0