amanda jensen - don't worry

anledningen till dagens låt är att vi hörde amanda jensen i bussen på väg till
skolan , och att vi hörde samma låt påväg till skolan igår. och därför väljer jag denna
låten idag.. inte för att det var den vi hörde utan för att jag tycker den är bra.

skolan idag var trevlig, började läsa "låt den rätte komma in" på svenskan,
sjukt konstig bok om en kille som blir mobbad och något hel konstigt mord
och till råga på allt lite pedofil-gubbar. men visst den verkar bra - plus att
filmen som har gjort s har jag hört är en riktig tia !

väl hemma från skolan har jag bara gjort klart 1/4 på den första delen av naturkunskapen
som jag skall tenta av. skönt att ha det avklarat iallafall. nu är det bara att hoppas att jag får
bra betyg på den också.

men nu ska jag lägga mig i min sköna säng , läsa lite
och sen tänka en stund på min max innan jag somnar in .  sköööööööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0