amy macdonald - mr. rock and roll

igår- kväll fick jag besök av favorit flickorna och även ossyoskar, hampus åvall och
min älskade maximax.
vi tittade på step up (vilket faktiskt var en bevikelse enligt mig, 2an är fett mycket bättre)
sen blev det melodifestival-time, eftersom jag inte är så insatt tyckte jag det
kvittade vem som gick vidare. 

sedan bjöd hampe på lite solo sång (singstar) - mycket vackert !
och efter att hampe och johanna hade åkt hemma gick oskar,jag,hanna och max och la oss !
mycket mysigt, älskar min max .

blev ju sent igår, men ändå var jag tvungen att klättra upp ur sängen klockan åtta och dömma
några p10 matcher . det gick faktist ganska bra och nu är man några hundra rikare :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0