ashlee simpson - outta my head (ay ya ya)

sitter här efter en lång skoldag , har just tvingat iväg fader
till affären där han ska köpa frukt och päron dryck till mig :D

dagens favorit: pappa , som slavar för mig.
dagens tråkigaste: kollade på ngn cp film hela svenskan.
dagens roligaste: fick veta stockholms shemat !
dagens dryck: päron dryck
dagens nyhet: jenny kommer hem imorrn :D
dagens saknad: max , bölrövs annie x)
dagens längtan: stockholm med klassen !




nu tänkte jag berätta om min tröga men mycket gulliga katt som sitter
här brevid mig och försöker desperat fånga muspekaren på datorskärmen.
haha min lille bamse bob - så grymt söt !


Kommentarer
Postat av: Lina

Dagens längtan: Stockholm.

jäääää

2009-02-26 @ 22:17:26
URL: http://linapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0